Hemen zaude

LAN-POLTSETAKO EGOERA ADMINISTRATIBOA / SITUACIÓN ADMINISTRATIVA EN LAS BOLSAS DE TRABAJO

Subscribe to Sindikatu

EGOERA ADMINISTRATIBOA izena duen zutabeari buruz hainbat lankidek egin dizkiguten kontsultak direla-eta, Justizia Administrazioko Zuzendaritzak honako hau jakinarazi digu: datu horiek barne kudeaketarako baino ez direla baliagarri, hortaz ez zuketela agertu beharko. Errakuntza izan omen da.

Hala ere, hitz egitea lortu dugun Lakuako langileak argitu dizkigu sigla batzuk:

SA = zerbitzu aktiboa; CR = lan-harreman amaitua; OT = bestelako egoerak.

Bestalde, lan-poltsen eguneratze prosezuan parte hartzeko epea amaitu eta gero Justizia Administrazioan lan egiten hasi ziren pertsonak ez dira agertzen “1. lehentasuneko” zerrendan.

Sailera begira pertsona horiek justizian erdietsitako eskarmentua egiaztaturik baduten ere, LABen gomendia da “1. lehentasuneko” zerrendan agertzeko eskatzen duen alegazioa egitea. Sahiestu nahi baitugu lankide horiek etorkizunean inolako nahasmendutan sartuta egotea lehendabiziko lista horretan agertu ez izateagatik.

2018-09-14


En respuesta a las consultas que varios compañeros y compañeras nos han hecho con respecto a la columna correspondiente a SITUACIÓN ADMINISTRATIVA, la Dirección de la Administración de Justicia nos informa que esos datos no deberían haber aparecido en los listados ya que se trata de una información de carácter interno. Es decir, que ha sido un error.

Aun así, la trabajadora de Lakua con la que hemos conseguido hablar nos ha aclarado el significado de alguna de las siglas:

SA = servicio activo; CR = cese relación de empleo; OT = otras situaciones.

Por otra parte, las personas que empezaron a trabajar en la Administración de Justicia una vez finalizado el plazo para la inscripción en la actualización de las bolsas, no aparecen en los listados de “1ª prioridad”.

Pese a que esas personas ya tienen a efectos del departamento acreditada la experiencia en justicia, LAB les recomienda que presenten una alegación en la que solicitan aparecer en los listados de “primera prioridad”. Queremos evitar cualquier tipo de futura complicación derivada de su no inclusión ahí.

14-09-2018