Justizia Sailak atxikita bidaltzen dugun oharra bidali digu.
Eguneratzeko dauden lan-poltsak direla-eta erreklamazioak nora eta nola bidali behar diren azaltzen dute bertan.
Fax-ez zein helbide elektronikoz jasotako erreklamazioak ez dituztela aintzat hartuko esan digute.
Horiek horrela, baliabide horietako bat erabili duenak berriro bidali beharko du erreklamazioa eta, beharrezkoa balitz, dagokion dokumentazioa konpultsaturik; oraingoan oharrak dioen moduetako batean.
Erreklamatzeko epea: irailaren 27ra arte.
Baten batek laguntza behar badu gurekin hitz egin dezake.
El Departamento de Justicia nos ha enviado la nota adjunta.
En relación a la actualización de las bolsas de trabajo, se dan unas instrucciones sobre dónde y cómo hay que enviar las reclamaciones.
Nos comunican que tanto las alegaciones enviadas por medio del fax o del correo electrónico no serán tenidas en cuenta.
Por consiguiente, quienes hayan utilizado alguno de esos medios deberán volver a enviar la reclamación, eventualmente acompañada de documentación compulsada, en alguna de las manera que la nota explica.
Plazo de reclamación: hasta el 27 de setiembre.
Si alguna persona necesita ayuda, se puede poner en contacto con nosotras.
Azken iruzkinak